Wednesday, November 2, 2011

Firdaus ….. awak ke jodoh saya …? atau syukri …? Atau jodoh aku masih belum muncul dalam hidup aku …. Ya Allah ..!! Ya Tuhanku …. Aku memohon petunjuk darimu …. Jika dia yang engkau ciptakan buatku, berikanlah aku petunjuk …. Aku keliru Ya Allah ….. Kuatkanlah semangatku,Tuhan …. Firdaus sentiasa berada di sisiku dikala aku susah dan senang … Dia rela menjadi pendengar masalahku yang setia … aku ingin hidup dengannya …. Tapi …. Adakah Firdaus tercipta untukku ….?? Tuhhaaann … berikan aku petunjuk yang jelas untukku …. Syukri…?? Aku sendiri tak mengerti isi hatiku …. Ada kalanya, aku sgt mencintai syukri, tetapi firdaus …?? Aku buntu … siapa sebenarnya orang yang aku cintai kerana aku merasakan aku sangat menyangi kedua2nya … bukan kerana paras rupa .. bukan kerana harta benda … tetapi, aku menyangi mereka kerana mereka adalah mereka ….bila aku mengetahui firdaus ditimpa kecelakaan, hatiku resah … begitu juga dengan syukri … kedua2nya membuatkan hidup aku tidak tenteram … satu ketika dulu syukri pernah mengecewakan aku … dan di saat itu aku bertekad untuk melupakannya …. Sehingga saat ini, aku tidak mampu melupakannya .. firdaus juga begitu … dia pernah menduakan aku …. Sehingga aku mengetahuinya dr mulut permpuan itu sendiri … firdaus rela melepaskan permpuan 2 demi aku .. tapi, aku …? Apa yang mampu aku buat demi syukri dan firdaus …? Maafkan aku …. Aku tak mampu memilih diantara kedua2nya …… aku bukan yang terbaik ….. apa yang mampu aku katakan aku sangat mencintai …………… ??? aku KELIRU …



Disaat kali pertama aku bertemu firdaus …



Gambar pertama aku yang diedit oleh syukri …




izinkan aku menyepi seketika sayang .... T_T

izinkan aku menyepi seketika sayang .... T_T

No comments:

Post a Comment