Thursday, November 3, 2011

Going to SEKINCHAN …!!!~~~ SEKINCHAN, I’m coming ……


Sekinchan ….?? Pertama kali aku dgr nama tmpat 2, dlm kpala aku trbayang sebuah tmpat yang cantik … ada sungai …. Bnyk pokok2 … tp, drpd cerita kawn2 aku, diowg sume ckp yg Sekinchan 2 terkenal dgn IKAN …. Hehehe … pelik an … nak kata tepi pantai cm umah aku, xde laaa … mne diowg dapt ikan 2 pown aku xthu …. Eeh … 2 bukan motif utama aku … act, aku x tahu bju apa patt aku bwak pegi umah nenek Firdaus esok ….  Cmaner reaksi kluarga dye biler tgk aku …. Cmner aku nak ssuaikn diri dgn kluarga 2 …. Mcm2 persoalan timbul dlm kepala aku …. Hurrmmm ….. I’m nervous …!! Sok aku teman bezfren aku ct smpai putra … makan mcd gn dye dulu ..lepak2 jap .. then, bwu aku smbg journey aku ke sekinchan … jalan nak g sne aku x reti pown .. tp, gasaklah … naek jew apa yang ada …. Klau salah, turun laah … hahaha ….  Okey laa … nak out .. cari baju nak bwak sok … TAtatattaa ….!!~~~

No comments:

Post a Comment